Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie

WNIOSEK O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCEGO FAKTY ALBO STAN PRAWNY, WYNIKAJĄCY Z PROWADZONEJ PRZEZ ORGAN PODATKOWY EWIDENCJI, REJESTRÓW LUB Z INNYCH DANYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W JEGO POSIADANIU

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

KARTA USŁUGI - ZAŚWIADCZENIE O POTWIERDZENIU FAKTÓW ALBO STANU PRAWNEGO, WYNIKAJĄCYCH Z PROWADZONEJ PRZEZ ORGAN PODATKOWY EWIDENCJI, REJESTRÓW LUB Z INNYCH DANYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W JEGO POSIADANIU


WNIOSEK - WYDANIE ZAŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCEGO FAKTY ALBO STAN PRAWNY, WYNIKAJĄCY Z PROWADZONEJ PRZEZ ORGAN PODATKOWY EWIDENCJI, REJESTRÓW LUB Z INNYCH DANYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W JEGO POSIADANIU